Hasert is de shit! - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Jesse Derkx - WaarBenJij.nu Hasert is de shit! - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Jesse Derkx - WaarBenJij.nu

Hasert is de shit!

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

23 Februari 2006 | Micronesië, Weno Town

Voor al m'n schatjes,

Ik had zoiets van HEEE tijd voor een berichtje hier, er is immers potjetergend veel bottigheid gebeurd, kan ik jullie natuurlijk niet van onthouden. Ik weet godverdomme niet eens waar ik moet beginnen, oftewel het einde is zoek, zoals je dat schijnt te kunnen zeggen.
Er is hier in elk geval een heel blik Nederlanders opengetrokken, er is weer zo'n internationale studie begonnen en ze schijnen het allemaal nodig te vinden om hier te komen. In principe geen probleem, als je maar je bek tegen me houdt en bier voor me betaalt. Dat eerste doen ze niet, dat tweede gelukkig wel. Er zitten me daar toch even een stel koningen tussen, de ene is een kakkerlak, maar wel een gayniale rakker, die van zuipen en feesten houdt en niet van dingen laten boeien. Er zijn nog wat andere gasten waar we wat minder mee omgaan, maar wel echt relaxte dudes, en natuurlijk ook heel veel vrouwtjes die allemaal heel aardig zijn maar helaas Nederlands en daarvoor kom je niet naar Italie. Geintje, ze zijn heel leuk (maar wel Nederlands). We zijn de laatste tijd wat vaker grote clubs aan het doen, zo hebben we laatst Thomas Brinkmann live gezien, minimal techno, mooie shit. Het volgende wat we willen doen is naar Matis gaan, dat is een club buiten het centrum waar je over het algemeen 30e entree betaalt en ongeveer 7 miljoen voor een biertje, maar ik zag laatst op TV een 'reportage' over die club en toen zag ik dus dat GIORGIA PALMAS (het allerlekerste wijf op aarde!!!!! ga NU op google kijken) en Elena Santarelli daar komen. Aangezien het mijn levensdroom is om op de foto te komen (of in bed) met Giorgia Palmas moet ik daar dus heen, anders ga ik namelijk naar Milaan om in haar TVshow te zitten (top of the pops) en te zorgen dat ik haar ontmoet.
Iets anders, ik mag in mijn huis blijven, dat scheelt aangezien het zo'n gayniaal huis is. Wat trouwens ook supergayniaal is, is jezelf scheren terwijl je een peuk rookt, zegmaar voor de spiegel met scheerschuim. Ik heb het zelf nooit gedaan maar Antonio Banderas wel, in 4 Rooms. En Chuck Norris ongetwijfeld ook, maar zijn baard groeit binnen 2 seconden weer aan.
Nu we het toch over beroemdheden hebben, ik ben Paolo Conte tegengekomen. Die kennen jullie natuurlijk niet, maar dat is de bekendste zanger van Italie. Een vriendinnetje van mij is zangeres en heeft dezelfde manager/producer als die gast. Toen ben ik meegegaan naar de studio en HEEEUUJ die pijpjes gingen poppop en die gast was rrrbij.
Ook heb ik waarschijnlijk binnnekort nieuw werk, danwel als leraar engels (eindelijk), danwel als barman (opnieuw). Het geld dat ik heb verdiend aan m'n 17 bestsellers en 8 goude platen is allang op. Ik trek het bovendien allang niet meer in die shotbar, die baas is toch zo'n ontzettende konthoer en dat is gewoon verneukt. De bar waar ik nu kan werken daarentegen is heel gayniaal, ik ga er vrijwel altijd heen en we kennen al die barvrouwen en -mannen, het enige wat er rest is de bazin ervan overtuigen dat die dolle Hollander er zou moeten werken.
En dan nog: Ajax-Inter, jongens wat een wedstrijd, te geniaal, iedere nicht begrijpt natuurlijk dat mokum keihard had moeten winnen, maar die stinkende Italianen weer in de laaste minuutjes een goaltje tikken, heel kinderachtig. 14 maart moeten we weer tegen ze, in Milaan, en ik zit er keihard over te denken om daar heen te gaan en keihard te rellen.
Daarmee besluit ik mijn verhaal, dus kusjes en de groetjes!!!

  • 24 Februari 2006 - 03:40

    Bram:

    Yooo dude, chill om je verhalen te lezen, het is hie nu ziek warm, zo'n 40 graden, en ik zit lekker in een airco ruimte, zometeen naar het zwembad want het weekend is voor mij al begonnen, mag ook wl na 2 weken peren plukken, je neefje Bram

  • 25 Februari 2006 - 04:54

    Guido:

    Heel lekker hoer.
    heerlijk om te horen dat t zo gayniaal is. K zit nu in melbourne en t is momenteel echt hoeren weer(gister 35 graden,TE warm, en vandaag 19 graden en alleeen maar regen en vallende kikkers)
    Dus.
    Daaag

  • 27 Februari 2006 - 18:17

    Carolien:

    Weet je wel hoe gayniaal het naardermeer is? Met een rammetje..

  • 04 Maart 2006 - 12:17

    CPt:

    yo dude long time no kijk op je shit. namelijk nog nooit (althans dat denk ik) maarreeeee geniaal en als je die heroïne vóór de 15de wilt hebben, dan moet het geld er uiterlijk de 7de zijn. je ziet je mannetje op het station met een gele sjaal en een bolhoed. ciao xxx

  • 11 Maart 2006 - 22:30

    Ja Klopt:

    René

  • 12 Maart 2006 - 13:51

    Rene:

    godverdomme gast, kom es terug!! ik mis je!! wil met je feesten!!

  • 14 Maart 2006 - 14:04

    Hoofdletter Kankerrrrrrouwe!!!!:

    ten eerste chuck norris is een koning! ja, ik weet wat je denkt en ja, chuck norris heeft internet gemaakt in een nanoseconde terwijl hij een roundahouse-kick deed tegen die kankerhomo LIONEL RICHIE!!! verder, leuk om te weten wat je doet beest, ik vind het namelijk geweldig hier met je in bologna en ik vind het top dat jij ook zo geniet van deze prachtige stad! vanavond gaan we kinderkanker veel zuipen op mokum, die tegen de veels te tergende lionelrichiejustintimberlakejohnlegenddiekankernederlandsebitchuitjevorigeklasmcjeffblindleukemiekanker italiaanen moeten! was top gister he op san luca, kortom jesse had ik al gezegd dat ik van je hou, tjeerd

  • 14 Maart 2006 - 17:37

    René:

    nou nou nou... Lionel Richie is een koning, bij de weg..

  • 20 Maart 2006 - 05:17

    Bram:

    heee gast, leef je nog? thnx voor je poging mij te feliciteren :P haha, ik heb het denk ik niet gemerkt dat je belde, aangezien ik mn verjaardag GOED aan het vieren was :P, seee ya dude Bram

  • 20 Maart 2006 - 21:38

    Max:

    jesse ik mis je lieverd! voor een dag vol vertier ga naar www.chucknorrisfacts.com

  • 14 Februari 2009 - 18:37

    Anti Snavels:

    vieze homo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Micronesië, Weno Town

Jesse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 21382

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 30 Juli 2010

Gekkigheid

13 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: