Let's do a towelcall - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Jesse Derkx - WaarBenJij.nu Let's do a towelcall - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Jesse Derkx - WaarBenJij.nu

Let's do a towelcall

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

30 Januari 2006 | Micronesië, Weno Town

Hallo,

Ik ben nu precies een week terug in italie en het is chill. Nadat ik een bestseller had geschreven in het vliegtuig kwamen we erachter dat we Italiaans konden en zijn we uit eten gegaan met Mirko en Tjeerd (die ons had opgewacht op het station met bier en wijn). Verder de hele week weer rustig in het Italiaanse ritme gekomen, dat wil zeggen, lekker eten, drinken, uitmaken met vriendin, uitgaan, vrouwen en slapen. EN WERK ZOEKEN. Ik ben met een cvtje langs alle bars en winkels geweest en zit nu een beetje af te wachten tot ik word gebeld. Het zou moeten lukken.

Verder afgelopen zaterdag naar discotheek Link geweest, een of ander gigantische verlaten loods, en daar Adult live gezien. Dat is geen porno, maar electro. Was heel erg geniaal, lekker om uurtje of acht thuisgekomen, dus de lever, nieren, hart, bloedvaten (en voor de rest moet je maar even mijn persoonlijke coach raadplegen) waren er bijzonder mee in hun nopjes.
Verder hebben we nog naar een nieuw appartement gekeken. Viel vooral bijzonder in de smaak vanwege de hometrainer in de keuken, playstation met gigantische tv (dus dat zou betekenen dat we 2 playstations en een xbox zouden hebben) en het gigantische knottergehalte van de roommates. Rustig.

MAAR GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG: http://www.picturetrail.com/apenei/

oke GROETJES

• 30 Januari 2006 - 21:18

Helene:

Morgen jarig!! Alvast hartelijk gefeliciteerd van Helurn! Darg x

• 30 Januari 2006 - 23:03

Soldaat Piraat Maat Baat Neger:

Jij weet toch Auhwe Boeof! Hé Congrats met je (useless) 19e verjaarday! Such a shame dat er geen reet veranderd aan je leven, unlike vorig year.. No problem, because dit means a Partijtje/Fuif/Festijn/Feest, or whatever the fuck you wanna call it.. INDEED So fill that mouth met BiJUR! Have a nice day, my dear Jesse! Dikke tasteful zoeN, van je Landverrader: Hasert
    PS. Hé Rappers In De Maat, Ik Heb Nog Meer Te Doen!

• 31 Januari 2006 - 12:25

Bram:

Yooo gast, gefeliciteerd!! gelukkig loop ik iets voor op jullie dus kan kan ik je verjaardag niet vergeten :D, hier ben je nog een half uurtje jarig, ik drink een biertje op je gezondheid :P, later Bram

• 31 Januari 2006 - 15:07

On The Roof:

hoera hoera, gefeliciteeeeeeeeeeeerd.
    k zal er een op je drinken/roken.kusjeee

• 31 Januari 2006 - 18:43

Iris:

Gefeliciteerd Jesse!
    Nee, ben nog steeds je verjaardag niet vergeten na al die jaren ;)
    Maak er een leuke dag/avond van!
    Liefs,
    Iris xxx

• 31 Januari 2006 - 19:51

Jel:

Woeste shit jes, bella figura ook op die kiekjes. Nog gefeliciteerd en mijn zegen heb je. Jel

• 31 Januari 2006 - 19:52

Jel: